Testimoni keladi tikus

Wednesday, December 30, 2009

Dalam bahasa Cina, Keladi Tikus dikenali dengan nama Tu Ban Xia atau Lao Shu Yu, pernah disalah kenali dengan nama Typhonium Divaricatum, sebenarnya Typhonium Flagelliforme. Dari satu artikel tulisan cina bertarikh 28 Mac 1989, menyatakan bahawa ianya boleh menghilangkan keracunan, mengurangkan bengkak, menyembuhkan bisul dan menghilangkan nanah, menghentikan pendarahan, mengurangkan rasa sakit dan sangat berkesan untuk merawat penyakit limpa.

Penggunaannya dalam rawatan berbagai penyakit kanser amatlah menakjubkan. Ianya boleh digunakan walaupun semasa pesakit sedang menjalani rawatan kimoterafi atau radioterafi.

-Dalam tahun 1988, seorang pesakit Hypertitis B yang sedang mengidap kanser limpa dan sedang menjalani rawatan kimoterafi di Hospital Mount Elezabert Singapura, telah telah mengambil herba ini setiap hari selama 1 bulan dan mendapati penyakitnya telah sembuh setelah diperiksa oleh doktor dan tidak mengalami keguguran rambut.

-Seorang jurutera wanita dari ibu pejabat JKR Kuala Lumpur mengidap kanser saraf dan telah beberapa kali menjalani rawatan kimoterafi, badannya sangat lemah, kurus dan rambutnya telah gugur seluruhnya. Beliau mengambil herba ini untuk beberapa bulan, akhirnya beliau sembuh, badannya naik semula, rambutnya tumbuh semula dan beliau kembali bekerja seperti biasa.

-Anak seorang penghulu di kampung saya telah menjalani 3 kali pembedahan kanser di bahagian kepala. Saya memperkenalkan herba ini, di peringkat awal kanak-kanak ini menjadi lebih bertenaga dan setelah 3 bulan mengambil kapsul "Keladi Tikus" ini, tiba masa bagi pembedahan seterusnya, doktor di Hospital Kota Bharu mengatakan ianya telah sembuh sepenuhnya.

-Suatu hari sebelum bulan Ramadhan tahun 2007, saya berkebetulan pergi ke rumah seorang tukang kayu di kampung saya dan dia mengadu sudah lama tidak dapat menjalankan kerja kerana kudis di bahagian buku lalinya telah berbulan-bulan tidak sembuh-sembuh. Saya memberi sebotol kapsul "Keladi Tikus" untuk dimakan. Pada hari raya ke 3 berikutnya, saya berjumpa dengannya di sebuah kedai kopi dengan berpakaian kerja dan dia menunjukkan parut kudisnya yang telah sembuh.

-Kes terkini, seorang guru wanita telah mendapati dirinya sekian lama tidak bermaya dan setelah menjalani pemeriksaan doktor, didapati satu bonjolan kecil kecil di bahagian payudaranya dan doktor mengesyaki ianya satu permulaan bagi kanser payudara. Beliau mengambil 2 botol kapsul "Keladi Tikus" untuk cubaan pertama. Belum pun habis kapsul itu dimakan, dia sudah merasai kesegaran badan. Paling menakjubkan dalam masa rawatan itu, tumor kanser itu mengecil dan kini dia kembali ceria dan sudah boleh mengajar seperti biasa.

-Fidah nak ucapkan terima kasih pada Hassan n famili sobab memperkenalkan Keladi tikus tuu.. Sekarang Fidah ghaso makin sihat dan suara dah semakin torang. Maso buek bronkoskopi pado 8/10/2009 aritu Dr tak dapat nak nak mengesahkan sel kanser tersebut. Sekarang nii minta dengan Dr untuk observe setiap 4 bulan sekali untuk buat xray. Harap-harap sel kanser tersebut hilang. Sekarang nii dah guna botol yang ke dua. Ingat nak boli lagi sebelum kehabisan. Boleh tak Hassan tolong poskan ke alamat Fidah. Nanti Fidah bayar online ya. TQVM. Moga Allah membalas segala kebaikan Hassan sekeluarga.



Insya-Allah, setiap penyakit ada ubatnya. Kita jangan berputus asa dalam meniti hari-hari berikutnya. Kuatkan semangat dan terus berusaha, berikhtiar dan mencuba, Allah akan bersama-sama orang yang berusaha dan mencuba dengan penuh keyakinan bahawa DIAlah yang Maha Penyembuh.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP